Podpora informačních systémů a koncových uživatelů

Produkt AIMTEC Support je balíček služeb a nástrojů k podpoře společností všech velikostí. Zajišťuje chod korporátních řešení, globálních i lokálních aplikací, a pomáhá uživatelům na všech úrovních závodů a logistických center. AIMTEC Support mohou zákazníci využívat jak k produktům a službám společnosti AIMTEC, tak i samostatně.

pbv

TÝM K DISPOZICI NEPŘETRŽITĚ V REŽIMU 24/7

APS

PODPORA KLÍČOVÝCH I KONCOVÝCH UŽIVATELŮ

ppt

DOHLED NA IT I PODNIKOVÉ PROCESY

fajfka

OUTSOURCING SLUŽEB PODPORY

Funkčnosti systému

  • Řízení servisních požadavků, změn a incidentů v celém jejich životním cyklu.
  • Podpora produktů skupiny AIMTEC s využitím synergií a zkušeností.
  • Mnoho způsobů komunikace – telefon, e-mail, chat, video hovor.
  • Přehled o vynaložených a předpokládaných nákladech na služby podpory.
  • Systémy třetích stran – podpora a integrace systémů nejen pro AIMTEC produkty.
  • Správa koncových zařízení – mobilní telefony, čtečky, tiskárny a další.
  • Tiskové služby – podpora a správa tiskových výstupů.
  • Správa a kontrola servisních požadavků – vlastní AIMTEC ServiceDesk systém nebo platforma zákazníka.
  • EDI – řízení elektronických zpráv a kontrola jejich výměny a zpracování, nejčastěji ASN.
  • Služba pohotovosti v případě migrací, inventur a změn v procesech.
  • Školení uživatelů na místě i elektronickou cestou.

Benefity

  • Snížení zátěže interního týmu – převzetí rutinních denních aktivit.
  • Support k produktu od společnosti AIMTEC nebo samostatně.
  • Jedno místo pro kontakt – AIMTEC Support tým k dispozici v režimu 24/7.
  • Řízení problémů – vyhodnocení opakujících se incidentů a návrh na jejich eliminaci.
  • On-line sledování stavu realizovaných změn v aplikaci ServiceDesk.
  • Monitoring business kritických procesů a transakcí.
  • Dodržování SLA.
  • Znalostní databáze profesionálního týmu.
  • Flexibilita – možnost doplňkových služeb podle potřeb zákazníka.
  • Vzdálená podpora – napojení na koncové uživatele a pomoc v krizových situacích.
  • Monitoring aplikačního prostředí – dohled nad správnou funkčností systému využitím monitorovacích nástrojů.
  • Prevence chybových situací.
  • Flexibilita volby rozsahu a ceny.
  • Optimalizace výkonu informačního systému.

Související produkty

DCIx

DCXi

Podpora logistiky a výroby

SAP

společnost2

Komplexní ERP pro řízení podniků

Asprova

APS

Pokročilé plánování výroby

EDI

EDI

Elektronická komunikace

Hledáte pomoc?

AIMTEC Support

+420 377 240 400


Jaroslav Ulč

AIMTEC Support business unit manager

+420 702 007 287


Napsat zprávu