Podpora zákazníků společnosti Aimtec pomocí aplikace ServiceDesk

Profimed bude řídit distribuční sklad na Zličíně s DCIx WMS
4.2.2015
Výroba autorádií řízená japonským systémem Asprova
19.3.2015

Podpora zákazníků společnosti Aimtec pomocí aplikace ServiceDesk

Společnost Aimtec nahradila dosavadní HelpDeskovou aplikaci systémem ServiceDesk. Nové řešení představuje významný milník ve zlepšování přístupu a služeb směrem ke stávajícím zákazníkům společnosti Aimtec. ServiceDesk zkvalitňuje systém pro zadávání požadavků od zákazníků, umožňuje ovládání aplikace pomocí mobilních zařízení a zvyšuje uživatelské pohodlí.


ServiceDesk – ITIL, časové zóny

Jedním z důležitých komunikačních kanálů mezi zákazníky a společností Aimtec je helpdesková aplikace. Tato aplikace již delší dobu nevyhovovala náročným požadavkům dnešní doby a uživatelskému komfortu stávajících a v budoucnu rovněž i potenciálních zákazníků. V rámci zkvalitňování poskytovaných služeb dokončila společnost Aimtec během posledního roku vývoj zcela nové aplikace pod označením ServiceDesk, na kterou byly v těchto dnech ve třech vlnách migrovány aktuální i historické helpdeskové požadavky. Za softwarovým řešením, které vychází z procesně orientovaného přístupu k řízení IT služeb ITIL, stojí tým zkušených lidí, který je připraven řešit ve směnném provozu zákaznické požadavky v různých časových zónách.

Výhody aplikace

Kromě grafické změny vzhledu přináší ServiceDesk například možnost detailnějšího řízení průběhu požadavku, snadné přidávání příloh do komentářů, odpovídání na komentáře rovnou pomocí tlačítka Odpovědět (Reply) v e-mailovém klientovi, snadnou volbu jazykové verze nebo provádění dvouúrovňového schvalovacího procesu. Uživatel má možnost vidět historii svého požadavku, vyhledávat klíčová slova přes všechny požadavky a komentáře a kontrolovat dodržování SLA časů. Aplikace je optimalizována pro ovládání i na mobilních zařízeních.

Přístup k nové aplikaci je umožněn pomocí webových stránek https://sd.aimtec.cz. Již nyní se z pozitivních reakcí současných zákazníků potvrzuje, že nová aplikace ServiceDesk byla tím správným krokem v dalším směřování společnosti Aimtec.