AIMTEC Support poskytuje profesionální služby podpory

AIMTEC Support nabízí komplexní balíček služeb a nástrojů k podpoře společností všech velikostí. Základem je tým zkušených profesionálů, který řeší nejen záležitosti spojené s produkty skupiny AIMTEC, ale zajišťuje také chod podnikových procesů. Tým je k dispozici v režimu 24/7/365českém, anglickém a německém jazyce. Požadavky je možné spravovat přes on-line ServiceDesk aplikaci. S využitím AIMTEC Support ušetří společnosti čas na své klíčové aktivity a zvýší efektivitu řešení rutinních činností. Od 1. ledna 2017 bude mít produkt také svou samostatnou divizi, jejíž směr bude určovat Jaroslav Ulč.

Nepřetržitá podpora ve třech jazycích

Společnost AIMTEC zareagovala na požadavky svých zákazníků a vytvořila nový produkt  AIMTEC Support. Tým profesionálů podporuje společnosti všech typů a velikostí a nabízí komplexní služby a nástroje nepřetržitě v režimu 24/7/365. Pokrývá tak i nejnáročnější procesy včetně JIT/JIS zpracování. Podpora je dostupná ve třech jazycích – v angličtině, němčině a češtině. Správa požadavků je možná ve vlastní on-line webové aplikaci ServiceDesk.

Uvolnění kapacit interního týmu

Podporovat lze nejen produkty společnosti AIMTEC, ale může jít i o samostatnou službu provozující interní Helpdesk zákazníka, tj. první úroveň podpory koncových uživatelů. Ta zajišťuje procesy spojené se správou uživatelských účtů, provozem e-mailových služeb, telefonů, tiskových výstupů, instalací podnikových aplikací, preventivních údržeb a business monitoringu. Pokryta je také oblast elektronické výměny dat, monitoringu plánování, případně lze zajistit téměř jakoukoliv IT/business aktivitu, kterou je možné provádět vzdáleně. Převzetím rutinních aktivit od interních týmů šetří AIMTEC Support svým zákazníkům potřebný čas pro klíčové procesy a kapacity na realizování změn ve firmě a neustálé zlepšování.

Specializovaný Support tým

Výhodou produktu AIMTEC Support je především znalostní vybavení specialistů, kteří ovládají jak produkty společnosti AIMTEC, tak systémy třetích stran. To umožňuje rychlé a efektivní řešení požadavků, které je až o třetinu rychlejší než při běžném outsourcingu služeb podpory. Support je vysoce flexibilní při řešení požadavků podle potřeb zákazníka a může pokrýt i další služby, které zákazník vyžaduje.

Produkt AIMTEC Support je dodáván od března 2016. Od 1. ledna 2017 vznikne nová divize, která jej zastřeší.  Vedoucím divize bude Jaroslav Ulč, který rozšíří své působení SAP business konzultanta o řízení týmu a procesů podpory. Produkt AIMTEC Support v současnosti využívají společnosti EISSMANN, YAPP, YFS, DENSO, DONGWON, PMP PAL, SAPE Bohemia, Steel Center Europe a další.